Pomoć i info

Kako naručiti?

  1. Izaberite artikle,

  2. Naručite:

  3. Pričekajte potvrdu da smo zaprimili narudžbu i da su željeni artikli raspoloživi. Molimo Vas da prilikom naručivanja navedete točan broj telefona na koji Vas dostavna služba može kontaktirati.


Koliko iznosi poštarina?

Cijena dostave je 29 kn, a za narudžbe preko 300 kn dostava je gratis. Cijena dostave za plaćanje pouzećem uvećava se za 10 kn.

Imate li tablicu s veličinama?

Kako veličine variraju od proizvođača do proizvođača, pa čak i modela, na žalost nemoguće je složiti pouzdanu tablicu s veličinama. Slobodno naručite one koje Vam se sviđaju i u napomenu prilikom narudžbe upišite „Molim savjet oko veličina- moguće izmjene“. Povratno ćemo Vas kontaktirati i dati Vam potrebne mjere proizvoda te Vas posavjetovati oko izbora veličine.

Možete se konzultirati i telefonom na 091 / 761 4045 od ponedjeljka do petka 9-15 h, ili poslati upit vezano za proizvod koji Vas zanima na e-mail: shop(manki)amore(tocka)hr

Za koliko dana mi dođe naručena roba?

2-3 radna dana.

Da li mogu platiti pouzećem?

Da, po završetku narudžbe izaberite opciju „Plaćanje pouzećem“ i jednostavno platite dostavljaču kada Vam donese paket. Cijena dostave za plaćanje pouzećem uvećava se za 10 kn.

Koje kreditne kartice primate?

Master, Diners, Maestro i Visa.

Što ako mi naručeni proizvod ne odgovara ili se predomislim?

Nema problema, vratit ćemo Vam novac. Potrebno je ispuniti ovaj formular i nekorištenu robu zajedno sa originalnom ambalažom i računom poslati na našu adresu: Lake d.o.o., Miroslava Krleže 5b, 23 000 Zadar
Više o uvjetima povrata robe možete pročitati ovdje.

Da li šaljete u cijelu Hrvatsku?

Da. Većinu pošiljki šaljemo GLS-om, ali pošto određeni otoci nisu pokriveni njihovom uslugom dostave, postoji mogućnost da Vam paket pošaljemo poštom ili drugom dostavnom službom.

Da li šaljete u inozemstvo?

Za sada ne, ali imamo u planu.

Reklamacije

U slučaju materijalnih nedostataka na isporučenoj robi, kupac može:

  • dobiti u zamjenu drugu robu bez nedostatka
  • zahtijevati sniženje cijene
  • raskinuti ugovor

U slučaju opravdane reklamacije kupac ne snosi troškove poštarine vezane za povrat robe s materijalnim nedostacima.

S obzirom da različiti proizvođači imaju različite oznake veličina, molimo da se prije naručivanja konzultirate s nama oko veličine pojedinih modela. Molimo vas da prilikom naručivanja navedete svoju stvarnu i odgovarajuću veličinu. U slučaju narudžbe neodgovarajuće veličine, prodavatelj ne snosi troškove zamjene koji se odnose na poštarinu odnosno trošak dostave.

Iz tog razloga, u slučaju dileme oko veličine prije narudžbe možete se posavjetovati sa našim djelatnicama na tel. 091 761 4045 od ponedjeljka do petka 9-15 h ili postaviti upit na shop@amore.hr.

Prilikom preuzimanja robe, kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja te ih odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio i odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Fotografije proizvoda u katalogu su samo ilustrativne prirode, te ne moraju u svim detaljima odgovarati stvarnim proizvodima. S obzirom na različitosti podešenja monitora, te individualne razlike u percepciji boje i slično ne možemo jamčiti potpunu identičnost boja naših proizvoda sa bojama kako ih korisnici vide na zaslonu svog monitora.

Molimo Vas da se o svim Uvjetima korištenja našeg web shopa pa tako i reklamacijama, detaljno informirate ovdje